mandag 4. juni 2012

Motbydelig eller nydelig?

Denne mandagen fikk vi i oppdrag å lage et innlegg med selvvalgt tema. Jeg tok bilder av ting jeg fant ute i naturen som jeg i utgangspunktet synes var ekkle og stygge. Jeg prøvde deretter å gjøre dem pene og vakre på en ny måte gjennom foto. Man har forskjellige meninger om hva som er vakkert. Med dette inlegget ville jeg trekke frem Lillebjørn Nilses poeng i sangen "Hei New York" fra 1996 :

<<Det en syns er motbydelig, syns en annen er helt nydelig>>.

Gjenstandene og objektene jeg har fotografert er et rusk, gammelt murpuss og en rustet metallkrok. Du får selv dømme om disse bildene får deg til å tenke på noe motbydelig eller nydelig.

 Lukker 1/320 // f/5.6 // ISO 2500


Lukker 1/320 // f/5.0 // ISO 2000


 
Lukker 1/100 // f/14,0 // ISO 2500



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar